piątek, 16 października 2015

Pierwsze


Przed chwilą wróciłam z pierwszych zajęć na IIIcim roku. Właściwie to nie są one pierwszymi, bo pierwsze niejako przegapiłam. No cóż, życie dorosłych bywa wymagające i czasem trzeba coś wybrać. W tamtym tygodniu wybrałam pracę i dlatego też pierwsze wykłady mnie ominęły. Ale z tego co wiem to niewiele straciłam, także nie rozpaczam tylko lecę dalej.


Jako, że to mój pierwszy post na tym blogu, wypada się przedstawić. Właściwie to nie wiem czy ktoś w ogóle kiedyś przeczyta choć jedną notkę z tego bloga, ale jeśli tak, to nieładnie byłoby z mojej strony gdybym nie powiedziała kim w ogóle jestem i co tu robię :)

A więc nazywam się Kasia i obecnie zaczęłam trzeci rok studiów na brytyjskim uniwersytecie. Mój kierunek studiów to "Computing & Mathematics" a wydział nazywa się "Department of Computer Science and Technology" Mieszkam w Luton, mieście o godzinę drogi oddalonym od Londynu na północ. W Polsce możecie się na mnie natknąć w powiecie zamojskim, w województwie lubelskim, zazwyczaj w okresie świąt lub wakacji.





Ten blog zamierzam prowadzić w formie pamiętnika - będę aktualizować informacje odnośnie tego, co się u mnie dzieje jak również pisać o jakiś interesujących i inspirujących rzeczach, ludziach czy wydarzeniach. 
Z blogowaniem mam już pewne doświadczenia, ale to było tak dawno temu, że obawiam się trochę o przyszłość mnie jako blogerki. Nie wiem jak długo wytrwam w pisaniu i czy będzie ktoś kto będzie chciał mnie czytać, Na razie zamierzam pisać, a później zobaczymy. :)

6 komentarzy:

  1. Powodzenia w blogowaniu i na studiach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się tam chce cię czytać , również życzę powodzenia . jestem ci prawda od ciebie modsza o chyba z sześć lat , ale jakos się może dogadamy , a czym się interesujesz? Domyslam się , że pewnie coś związane z tematem studiów , ale mnie to trzeba zawsze wyraźnie powiedzieć . no a więc slucham ! ...
    Jak odpowiedź to jak cos daj. znać , bo pewnie się nie skapne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rany soryy za byki , ale pisze na telefonie z korekta! Istne piekło , a najgorsze to to , że nie mogę tego diabelstwa wyłączyć!!

      Usuń
    2. Dzięki za miłe słowa i wszystkie komentarze od Ciebie.
      Z wiekiem różnica sześciu lat nie jest problemem. To wszystko jest takie względne...

      Interesuję się dosłownie wszystkim! Ale nie w każdej dziedzinie mam cierpliwość i zdolności. Kocham różne ciekawostki, historie z życia wzięte, kocham świat i ludzi :)

      Usuń
    3. A błędami się nie przejmuj, też znam ten ból gdy korzystam z komórki ;)

      Usuń