piątek, 1 stycznia 2016

Nowe

Oczywiście, na początek życzę Wam wszystkim szczęśliwego Nowego Roku! Niech ten 2016 rok obfituje w wiele ciekawych, radosnych i niesamowitych chwil. Niech Wasze plany i marzenia się realizują i niech wszystko idzie po Waszej myśli. Oby wszelkie przeciwności i przysłowiowe kłody pod nogi znikły i ustąpiły miejsca miłym niespodziankom, wydarzeniom czy spotkaniom. Codziennie stawiajcie krok naprzód i nigdy nie cofajcie się do tyłu. Tego właśnie Wam życzę na ten nowy 2016 rok :)



Przełom roku to zawsze czas na pewne refleksje, podsumowania i postanowienia. Jeśli miałabym określić jednym słowem rok 2015 to chyba strzeliłabym rodzinny. W tym 2015 roku doceniłam jak wielką wartość ma rodzina. Dzięki mojemu wspaniałemu narzeczonemu uświadomiłam sobie, jak wiele dla mnie znaczą rodzice, brat, dziadkowie i cała dalsza rodzina. Na nowo odkryłam radość z przebywania i cieszenia się sobą nawzajem. W tym roku moi rodzice obchodzili 25tą rocznicę ślubu, a z kolei ja zostałam narzeczoną. Miałam cudowne oświadczyny i wspaniałe, rodzinne zaręczyny. Jestem przeszczęśliwa widząc radość i aprobatę naszych rodziców i jestem wdzięczna Bogu, że postawił na mojej drodze życiowej takiego wspaniałego mężczyznę wraz z życzliwą i pozytywnie do mnie nastawioną rodziną.



Rok 2015 to rok pozytywnych zmian wynikających z sytuacji. Nie były to jakieś radykalne zmiany, ale zawsze na plus. Przede wszystkim zamieniliśmy pokój na małe mieszkanko, ustaliliśmy datę ślubu, a Karol awansował w pracy. Ogólnie jestem zadowolona patrząc wstecz na ten ubiegły rok. Nie karcę się za to, że czegoś było za mało, że może stać mnie było na więcej, ale cieszę się z tego co jest i co mam. Jestem dumna, że drugi rok studiów zdałam z dobrymi ocenami, że w ciągu trzech miesięcy wakacji zarobiłam na cały rok czynszu, że pielęgnowałam i pielęgnuję dalej znajomości z koleżankami z liceum. Doceniam to, że przez ten 2015 rok nie doskwierała mi żadna choroba poważniejsza niż katar i cieszę  się, że wizyty u stomatologa były bardziej rutynowe niż leczeniowe.



A jaki będzie 2016 rok? Nie mam pojęcia i myślę, że nikt tego nie może przewidzieć. Na pewno też szykują się jakieś zmiany, bo cóż to byłoby życie bez zmian? :) Mam nadzieję, że ten rok nie będzie gorszy od poprzedniego, a wręcz lepszy i ciekawszy. Mam pewne postanowienia i plany co do tego roku, ale chyba zostawię je sobie dla siebie. Jedno jest pewne - na pewno będę się starać i ciężko pracować na to, aby pod koniec tego roku z uśmiechem znów móc wspominać wszystko to, co działo się w przeciągu tych dwunastu miesięcy. Nie chcę jednak ścigać się z kimkolwiek na pozycję społeczną, zera na koncie czy choćby komentarze na blogu. Chcę się rozwijać sama dla siebie, ażebym w każdym momencie życia czuła się szczęśliwa i potrzebna na tym świecie.



Jeszcze raz życząc Wam wszystkiego dobrego kończę ten wpis i jednocześnie witam Was na moim blogu w 2016 roku! 

Happy New Year! :)

32 komentarze:

  1. Nawzajem! Happy New Year ;)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj- wracam do żywych więc oczywiście odwiedzam Ciebie :) Wspaniały rok za Wami- jeszcze raz gratulacje :) Życzę aby każde twoje postanowienie/życzenie się spełniło:* Dużo miłości, cierpliwości i zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie Karolino :*

      Usuń
  3. ach jaka ciepła atmosfera bije w tego postu aż miło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, bo taki był cel :)

      Usuń
  4. Pozostaje pogratulować wszystkich osiągnięć i życzyć jeszcze więcej w tym nowym, 2016 roku! Nie ważne jak dobry był 2015, oby ten obecny był jeszcze lepszy! Poza tym życzę ogromu miłości, szczęścia i spełnienia wszystkich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nawzajem! Oby ten rok był jeszcze lepszy! :)

      Usuń
  5. Szczęśliwego Nowego Roku. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze,że jesteś zadowolona ze swojego roku. Chyba najlepiej jest podejść do podsumowania tak jak ty to zrobiłaś, nie karcić się za coś, że czegoś było za mało. Szczęśliwego Nowero Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plucie sobie w brodę jest bez sensu, a wręcz destrukcyjne - nie polecam i sama staram się tak nie robić :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie tylko ja tak myślę :)

      Usuń
  8. Super, że jesteś zadowolona ze swojego roku. Dużo się u Ciebie działo i dobrze, że tak wiele pozytywnych sytuacji mogłaś doświadczyć.
    Zmiany są zawsze na lepsze i pozwalają nam się rozwijać :)

    Szczęśliwego Nowego Roku i jeszcze lepszego niż poprzedni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moi rodzice w tym roku mają 25-tą rocznicę :) I się zgodzę, że aprobata rodziców jest ważna, ich pomoc :) I to z obu stron, teściów doceniam i szanuje, obcy ludzie a traktują mnie jak córkę i nie dam złego słowa powiedzieć na nich.
    Ja postanowień nie robię, małe podsumowanie jakieś zrobiłam bo ten rok był wyjątkowy, nigdy nie robiłam tego ale teraz... Należało :)

    Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, ze jestes zadowlona z poprzeniego roku. Jak tak przeczytałam twój wpis to też zdałam sobie sprawę ze bardziej doceniłam rodzinę/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  11. to naprawdę miałaś rewelacyjny poprzedni rok, mam nadzieję, że ten będzie jeszcze lepszy! :) ja też doceniłam bardzo więzi rodzinne podczas minionego roku, zwłaszcza że mocno zbliżyłam się z rodziną mojego chłopaka i dość dobrze ją poznałam. ;)
    a co przyniesie ten nowy, to się dopiero okaże, mam tylko nadzieję, że nie będzie gorszy! :)
    pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie jeszcze lepszy - zarówno dla Ciebie jak i dla mnie :)

      Usuń
  12. Pozdrawiam i wszystkiego co najlepsze w 2016 ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę ci spełnienia wszystkich marzen ❤


    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, że 2015 przyniósł Ci wiele radości, życzę, żeby ten rok był jeszcze lepszy!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje i również dla ciebie wszystkiego dobrego w nowym roku i masy pozytywnych wspomnień :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wooow gratuluję i cieszę się, że miałaś szczęśliwy rok :)
    W odpowiedzi na komentarz pod postem "Nie czuję świąt" zapytałaś czemu moje święta nie będą świąteczne. Wtedy nie mogłam o tym rozmawiać choć chciałam. Jak masz ochotę poczytać to odpowiedź jest w mojej nowej notce, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń