niedziela, 3 kwietnia 2016

Denko: marzec | 2016

Jak co miesiąc, zapraszam na krótkie podsumowanie minionego miesiąca pod względem zużytych kosmetyków. Są to typowe, podstawowe produkty do pielęgnacji ciała. Zaczynajmy.


1. Kremowy żel pod prysznic "Diamond touch", 250 ml, Nivea. 
Piękny zapach, miła otulająca konsystencja, Dobrze myje, fajnie się pieni, jest tani, ale niestety mało wydajny. £1


2. Odżywka - mocne i lśniące włosy, 200 ml, Pantene Pro-V. 
Całkiem przeciętna. Nic nadzwyczajnego z włosami nie robiła oprócz tego, że po zastosowaniu jej włosy były bardziej miękkie i lśniące. Czy włosy stały się mocniejsze? Myślę, że tak, ale nie jest to wielka różnica. £1

3. Szampon do włosów średnich i długich, z ekstraktem z oliwy z oliwek, 350 ml, Palmolive. 
Ulubieniec. Jest genialny. Jedyny minus to dostępność - najczęściej można spotkać w Poundlandzie, choć też nie zawsze :( Polecam! £1

4. Antyperspirant w kulce, Pearl & Beauty, 50 ml, Nivea.
Mój sprawdzony produkt. Cena, zapach, działanie. Jak dla mnie bezkonkurencyjny. Polecam. £1

5. Krem do rąk "Intensive 7 days", 100 ml, Garnier.
Raczej nie polecam. Nie zauważyłam dużego nawilżenia, zapach też średniawy. Jakoś spodziewałam się po tej nazwie czegoś lepszego.  £2

6. Pasta do zębów, wybielająca Max White One, 75 ml, Colgate.
Po stosowaniu tej pasty zauważyłam efekty, a to znaczy, że rzeczywiście wybiela. Poza tym ma bardzo fajny, miętowo-arktyczny zapach. Ale nie jest najtańsza, bo za 75 ml muszę zapłacić £2.

____________________
Dzisiaj krótko i na temat. Mam nadzieję, że weekend upływa Was miło i spokojnie :) Życząc miłego tygodnia, żegnam się i zapraszam na kolejne posty. Pa!

18 komentarzy:

  1. Używałam kiedyś tej pasty do zębów, niestety u mnie nie zauważyłam żadnych efektów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wybiela przy bardziej żółtych zębach, takich jak moje :D

      Usuń
  2. Ja przerzuciłam się ostatnio na żele Nivea, bo wszystkie zapachy Dove mi się znudziły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żele z Nivea są super jeśli chodzi o zapach, konsystencję itd. :)

      Usuń
  3. mam tą pastę, ale ostatnio przerzuciłam się na taką bez fluoru/Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo fluor źle działa na zeby i dziąsła, wysusza, w dodatku mój organizm nie przepada za fluorem, niedobrze mi od niego, stwierdzilam ze się przerzucę na pastę bez fluoru :D/Karolina

      Usuń
    2. O widzisz, nie wiedziałam tego...

      Usuń
  4. Jak na złość mi się teraz wszystkie produkty pokończyły... Trzeba będzie się wybrać na duże kosmetyczne zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duże zakupy - coś co lubimy najbardziej :D

      Usuń
  5. odżywkę z Pantene chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ten krem do rąk z garniera nie pomaga to polecam firmę Vaseline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie mam inny krem w zapasie, ale na pewno zakoduję tą nazwę firmy ;)

      Usuń
  7. Hmm, miałam jedynie pastę do zębów ;)

    OdpowiedzUsuń