czwartek, 9 czerwca 2016

Instagramowy tag, czyli dużo zdjęć

Już od dłuższego czasu czekałam na swoje pierwsze 500 postów na Instagramie. I oto kilka dni temu wstawiłam swój pięćsetny post, a teraz świętuję ten fakt, wymyślając tag :D Oczywiście, tag może zrobić każdy na swoim blogu, mianuję wszystkich ;)

Ok, do sedna.

1. Jaki jest Twój nick i co jest na Twoim Instagramie? 

Mój Instagram to @itak_94, na którego wszystkich zapraszam :) Użytkuję go raczej z jego pierwotną ideą uchwycenia chwili w której się znajduję, aczkolwiek jest też mnóstwo zdjęć dodanych dzień lub kilka dni po zrobieniu. Tak więc widoczki, jedzenie no i typowe selfie :)

2. Kiedy wstawiłaś swój pierwszy post i co to było?

Mój pierwszy post został opublikowany 25 lutego 2014 roku, czyli ponad 119 tygodni temu! Była to kompozycja zielonych jabłek i winogron na talerzyku :D



3. Które z Twoich zdjęć zdobyło najwięcej polubień?

Najwięcej serduszek zdobyło zdjęcie zrobione w świątecznym okresie Bożego Narodzenia.  Mi tak średnio się podoba :D


4. Które z Twoich zdjęć miało najmniej polubień? 

Cztery z moich zdjęć zdobyło po 1 lajku :D Oto one:

Pocztówka z Waltem Disneyem 

Tablica powitalna przy parku, obok którego mieszkałam na początku swojego pobytu w UK :)

Żel pod prysznic z Asdy o nieziemskim zapachu 

Nasz prowiant na wycieczkę do Zakopanego

5. Zdjęcie z największą liczbą komentarzy

Najwięcej komentarzy, bo aż 10 zdobyło zdjęcie, na którym odliczam dni do ślubu :)

Już teraz "tylko" 422 dni :)

6. Twoje 3 ulubione zdjęcia to... ? 

Wigilijne


Wielkanocne

Wakacyjne 


Jestem ciekawa jak to jest u Was - lubicie Instagram? Często dodajecie zdjęcia? Zostawcie mi na dole swoje nicki, chętnie odwiedzę :) A tymczasem zmykam do dalszego cieszenia się wakacjami w Polsce! Miłego weekendu :))

48 komentarzy:

  1. Ja swojego czasu byłam uzależniona od instagrama . :P Teraz czasami wstawię jakieś swoje zdj albo jakiś widok. Ewentualnie mój zwierzyniec. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na instagrama zdjęcia wrzucam, kiedy mi się przypomni. Wchodzę na niego zazwyczaj po to, żrby zobaczyć, co słychać u moich idoli czy pooglądać zdjęcia zwierzątek. ;) Mam nick rudy.potwor także możesz pooglądać moje zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z reguły raczej regularnie wrzucam zdjęcia na instagram :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciebie też już obserwuję, bardzo ładne zdjęcia wstawiasz! :)

      Usuń
  4. Super post :) Pomysł genialny :D Ja instagrama używam w sumie do "obserwowania" innych a zdjęcia wrzucam sporadycznie :)

    Gattta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja w Instagramie przepadłam :)

      Usuń
  5. Ja bardzo lubię zaglądać na insta!!!
    Ale czy ja ciebie mam???:):):)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już Cię obserwuję :D Właśnie zaczęłam :) Lubię instagram. Wciągnął mnie kilka mcy temu... Jednak teraz mam na nim jakiegoś wirusa;/ i źle mi się z niego korzysta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię instagram. Bo gdzieś mogę dodać te swoje "artystyczne" focie. ;P Mój nick to moje nazwisko, więc może nie publicznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz na mejla, z chęcią zobaczę :) -> itak_15@o2.pl

      Usuń
  8. Wspaniałe zdjęcia :)
    Ja niedawno zaczęłam z nim przygodę, gratuluje 500 insta zdjęć.
    Chętnie Cię odwiedzę na instagramie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem odludkiem, który instagrama nie posiada i nie do końca wie na czym ten twór polega. Niemniej zdjęcia są okej. Znaczy, nie powalają warsztatem, ale mam świadomość, że nie o to chodzi ^^ spodobał mi się patent na pakowanie prowiantu do koszyka! Tak, tak sympatycznie!
    Życzę szczęścia i radości z okresu narzeczeństwa! :)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) No ja na Instagram raczej rzadko wstawiam "dobre" warsztatowo zdjęcie, wgl to mnie nie kręci :D Ale lubię uchwycić momenty i później do nich wracać... ;)

      Usuń
  10. Bardzo fajny tag, ja również uwielbiam instagram, co chwilę tam zaglądam, a ostatnio staram się codziennie coś wrzucać :) Ja również lubię odliczać do ważnych dla mnie dat, widać wtedy jak te dni szybko mijają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Insta nie posiadam, ale znajomi i owszem :)) Może kiedyś założę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To zdjęcie Wielkanocne tak mi się podoba... Takie ciepłe i serdeczne jest ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam instagram :) Mimo że sama nie wrzucam za dużo zdjęć (przez rok nazbierałam około stu), to bardzo lubię oglądać ładne fotki wrzucane przez innych :)

    Instagram lubię też za jego prostotę i brak niepotrzebnych funkcji. Choć ostatnio coraz bardziej się zmienia, ale mam nadzieję, że ta prostota jednak pozostanie niezmienna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję. Bo i tak już doszły szmery bajery i reklamy... :<

      Usuń
  14. A mnie nie ma na instagramie :-P Ale tag bardzo fajnie wymyśliłaś:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tak jak lubię instagram, to tak samo lubię z niego kasować zdjęcia :P więc pewnie nigdy nie stuknie mi 500-ka xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu kasujesz? :P Wiesz jak fajnie jest wrócić do jakichś randomowych zdjęć sprzed roku, dwóch i więcej? :P

      Usuń
  16. fajny tag, zaobserwowałam Cię jako caarolayn_ :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja też Cię zaobserwowałam :)

      Usuń
  17. Jeszcze nie spotkałam się z tym tagiem, a wydaje się być naprawdę ciekawy ;) Co do samego Instagrama, to bardzo lubię z niego korzystać i dosyć często wstawiam zdjęcia :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spotkałaś się z tym tagiem, bo sama go wymyśliłam :P

      Usuń
  18. Świetny tag! Aż wezmę w nim udział :) Pomysł genialny, bo można co nieco opowiedzieć, obrazując to przy okazji ciekawymi zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Cieszę się bardzo i już nie mogę się doczekać Twojej wersji tego tagu <3

      Usuń
  19. Podoba mi się ten tag, jest taki oryginalny. Sama nie mam instagrama. Chciałabym go mieć, ale niestety mam archaiczną komórkę, która nie ma nawet wifi (tak wiem, że to dziwne w dzisiejszych czasach). Lubię łapać chwile, więc gdybym mogła mieć tę aplikację, z pewnością bym tak wrzucała zdjęcia. Jedynie oglądam profile kilku osób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czasem się dorobisz lepszej komórki, a wtedy i wifi i Instagram będzie śmigać :) Tylko uwaga - to wciąga :D

      Usuń
  20. Wow, pierwszy raz widze taki tag, jest świetny :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kuźwa, przecież napisałam, że sama go wymyśliłam :P

      Usuń
  21. Ja lubię instagrama i kiedyś szalałam ze zdjęciami, ostatnio mam jakiś zastój, chciałam nawet zmienić nazwę albo pousuwać wszystkie zdjecia i zacząć od nowa, ale jakoś mi szkoda :D Zapraszam @inmiocuore :D

    A czas leci i leci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie usuwaj! To piękne móc tak wrócić i powspominać siebie sprzed pewnego okresu czasu :) Świetna pamiątka.

      Już Cię zaobserwowałam, masz super profil :) Właśnie takie zdjęcia lubię najbardziej! :)

      Usuń
  22. Ja nie za często dodaje coś na insta, ponieważ nie przepadam za tym portalem ;)


    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wręcz przeciwnie - uwielbiam :)

      Usuń
  23. też bardzo lubię insta! ciekawy tag :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię instagram. :) 500 postów? Ho ho, ja nie mam nawet 200. :) Ale jak dojde do 500 to też zrobie taki post jubileuszowy. Bardzo fajny pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Czekam z niecierpliwością :)

      Usuń