sobota, 8 października 2016

Liebster Blog Award

Już jakiś czas temu zostałam nominowana do zabawy Liebster Blog Award. To zabawa, która pozwala lepiej poznać blogerów poprzez 11 pytań, które to my wymyślamy. Do tej zabawy nominowała mnie Noel, za co Jej bardzo dziękuję :* A teraz już nie przedłużając przejdźmy do pytań... 

1. Bez czego nie wyobrażasz sobie dnia?
Takich rzeczy jest kilka. Nie wyobrażam sobie dnia bez modlitwy - to ona daje mi siłę na każdy kolejny dzień. Nie wyobrażam sobie dnia bez rozmowy z Karolem, bo od prawie czterech lat rozmawiamy codziennie. A od pewnego czasu również kawa jest stałym elementem dnia - to ona pobudza mnie do działania i jest miłą przerwą w obowiązkach :)



2. Co sprawia, że jesteś szczęśliwa?
Chyba poczucie bezpieczeństwa, obecność osób, które zawsze są ze mną niezależnie od tego, czy jestem zdrowa czy chora, przy kasie czy spłukana z oszczędności, z makijażem czy bez. Również uśmiech innych ludzi, życzliwość, odnajdywanie radości w najmniejszych rzeczach.

3. Największy sukces, który do tej pory osiągnęłaś to...
 Wydaje mi się, że ukończenie uniwersytetu brytyjskiego będzie jednym z nich.

4. Co chciałabyś robić w życiu?
Uczyć dzieci matematyki - bez dwóch zdań! To praca moich marzeń i będę robić wszystko, żeby tak się stało.

 
5. O czym marzysz?
Oprócz pracy nauczyciela, marzę o spokojnym życiu we własnym domu z ogródkiem. Chcę wyjść za mąż i mieć dzieci :)
 
6. Czego się boisz?
Bezradności, samotności, chorób i śmierci. Ale nie pałam też miłością do pająków czy wężów.
 
7. Sen, który utkwił Ci w pamięci to...
Jeden z moich najwcześniejszych snów z dzieciństwa. W tym śnie, studnia za stodołą okazała się być wulkanem, który ma zaraz wybuchnąć. Na szczęście babcia powoli zeszła na dół studni i włączyła pstryczek, który dezaktywował wulkan na dobre :)
 
8. O czym myślisz przed snem?
Mało to romantyczne, ale o niczym. Gdy jestem zmęczona, to zasypiam automatycznie, w mniej niż minutę ;)



9. Czego chciałabyś się nauczyć?
Jest mnóstwo takich rzeczy, a właściwie ta lista nigdy się nie kończy! Przede wszystkim biegle mówić po angielsku. Poza tym chcę nauczyć się robić przetwory na zimę, lepić pierogi, szyć na maszynie, jeździć na motorze, grać na gitarze, bronić się, tańczyć i wielu wielu innych rzeczy...

10. Ulubiona gra z dzieciństwa?
Nie jestem w stanie wymienić tylko jednej, bo moje dzieciństwo było przepełnione samymi fajnymi zabawami. Oprócz standardowego chowanego i berka, grałam też chętnie w gry planszowe, w szachy, warcaby czy karty. Z koleżankami bawiłam się w dom, szkołę, sklep, ale lubiłam też budować zamki z piasku, huśtać się na huśtawce czy układać klocki. 
 
11. Co miłego spotkało Cię w ostatnim czasie?
Niespodziewane odwiedziny narzeczonego i mile spędzony z Nim wieczór :)

____________________________________ 
Mam nadzieję, że moje odpowiedzi są satysfakcjonujące :) Do dalszej zabawy i odpowiedzi na pytania:
1) Co jest Twoją największą wartością w życiu?
2) Czego nigdy nie zrobisz?
3) Jak wyobrażasz sobie siebie za 10 lat?
4) Z czego nigdy nie zrezygnujesz?
5) Dlaczego piszesz bloga?
6) Gdybyś miała zmienić jedną rzecz z przeszłości, co by to było?
7) Jak wygląda Twój idealny model rodziny?
8) Twoja popisowa potrawa to... ?
9) Piosenka, która często jest z Tobą to... ?
10) Osoba, do której możesz przyjść o każdej porze dnia i nocy to... ?
11) Nie zasnę, gdy... ?
nominuję: 
Clodii. (tak, wiem, że to już będzie Twój trzeci raz :D)
clement

Pozdrowionka i do następnego

40 komentarzy:

  1. Już dawno nie widziałam takich "poważniejszych" pytań :) Gratuluję nominacji.
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień przyszła, czas na poważniejsze tematy :)

      Usuń
  2. Fajnie że wzięłaś udział w zabawie :-)
    Też chciałabym się nauczyć szyć na maszynie.
    I dzieciństwo miałyśmy podobne pod względem zabaw :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś nam się uda :) Fajnie byłoby też umieć robić na drutach, ale to zajęcie rezerwuję sobie, gdy będę już babcią :D

      Usuń
    2. A ja na drutach podstawowe oczka umiem przerzucać ;-) Kiedyś robiłam szalik, ale zabrakło mi cierpliwości :-P

      Usuń
    3. O proszę, no to ładnie :) Może jeszcze kiedyś powrócisz do szydełkowania :D

      Usuń
  3. Hej, bardzo mi miło, że mnie nominowałaś. Lubię takie gry, tylko brałam już w tym udział. Byłam nominowana już chyba z sześć razy :) Dlatego odpowiem Ci w komentarzach, a nie będę robiła u siebie wpisu.
    1) Co jest Twoją największą wartością w życiu? - Chyba się to właśnie zmienia z przyjaźni na rodzinę. Nie mogłabym już bez nich żyć. A przyjaciół jednak można poznać nowych...
    2) Czego nigdy nie zrobisz? - Prawdopodobnie nigdy nie będę nurkowała w głębinach.
    3) Jak wyobrażasz sobie siebie za 10 lat? - Trochę starsza, ale wciąż mama, bardziej zatroskana, szybciej podejmująca trudne decyzje, żyjąca nieco wolniej, doceniająca piękno każdej drobnej chwili.
    4) Z czego nigdy nie zrezygnujesz? - Z dążenia do celu, a jest nim praca marzeń. Chyba mało doceniam to co mam i wciąż marzę o lepszej.
    5) Dlaczego piszesz bloga? - Bo mnie motywuje do działania, a nie tylko do planowania w głowie, dzięki niemu wykonałam kilka fajnych rzeczy :)
    6) Gdybyś miała zmienić jedną rzecz z przeszłości, co by to było? - Wyjazd do Anglii. Wolałabym mieszkać w Polsce.
    7) Jak wygląda Twój idealny model rodziny? - Rodzice dzieci wspólnie spędzają czas, czy to w domu np. przy grach planszowych, czy to w parku grając w piłkę. Jak są też dziadkowie, kuzynostwo itd jeszcze piękniej.
    8) Twoja popisowa potrawa to... ? - Łosoś w sezamie. Mniam
    9) Piosenka, która często jest z Tobą to... ? - Hmmm, zaczęłam rzadko słuchać muzyki. Nie mam ulubionych piosenek.
    10) Osoba, do której możesz przyjść o każdej porze dnia i nocy to... ? - Teraz to moja córeczka :D
    11) Nie zasnę, gdy... ? - świeci się światło.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super odpowiedzi :) Życzę Ci, żeby ten powrót do Polski szybko nastąpił, bo widzę, że ckni Ci się co raz bardziej :)

      Usuń
  4. Pozwolisz, że odpowiedzi na Twoje pytania odpowiem w komentarzu:
    1) Co jest Twoją największą wartością w życiu?
    Na pewno miłość i zaufanie, to są dla mnie najcenniejsze wartości.
    2) Czego nigdy nie zrobisz?
    Pierwsze co pomyślałam to, że nie skoczę ze spadochronem. A z drugiej strony to tak naprawdę ogranicza nas tylko umysł.
    3) Jak wyobrażasz sobie siebie za 10 lat?
    Mam nadzieję, że za 10 lat będę nie tylko szczęśliwą żoną, ale i mamą. Może do tego czasu uda nam się wybudować na naszej działce...
    4) Z czego nigdy nie zrezygnujesz?
    Ze spełniania swoich marzeń.
    5) Dlaczego piszesz bloga?
    Lubię po prostu pisać, z drugiej strony to część mojego życia. Pewnie kiedyś nadejdzie taki czas, kiedy zaprzestanę tworzeniu treści, ale raczej szybko nie nadejdzie ten moment.
    6) Gdybyś miała zmienić jedną rzecz z przeszłości, co by to było?
    Nie wiem co bym zmieniła, podejrzewam, że nic - bo w końcu to co wydarzyło się wcześniej spowodowało, że jestem teraz właśnie tu, a nie gdzie indziej.
    7) Jak wygląda Twój idealny model rodziny?
    Idealny? Mąż, żona, dziecko... i pies gdzieś tam biegający w ogrodzie.
    8) Twoja popisowa potrawa to... ?
    Hm... W sumie to nie wiem. Ogółem bardzo lubię gotować, i tworzyć nowe przepisy i smaki. Według mojego Męża moje popisowe danie to aglio olio e peperoncino, dla mnie to banalny przepis, i nie ma w nim nic popisowego, ale coraz częściej przekonuję się, że proste połączenia dają najlepsze smaki. Osobiście uważam, że takim popisowym daniem może być rolada ze schabu faszerowana szpinakiem, suszonymi pomidorami, mozzarellą i migdałami.
    9) Piosenka, która często jest z Tobą to... ?
    Wszystko zależy od tego, czego słucham w danej chwili. W ostatnim czasie są to jakieś starsze piosenki np. Kasi Kowalskiej, Perfektu...
    10) Osoba, do której możesz przyjść o każdej porze dnia i nocy to... ? Mój mąż :)
    11) Nie zasnę, gdy... ?
    Może zabrzmi to trywialnie, ale nie zasnę, jeżeli nie ma mojego Męża obok :) i jeżeli szafa w sypialni jest nie domknięta.

    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odpowiedzi :) Powiem szczerze, że nie słyszałam nigdy o aglio olio e peperonicino - co to takiego? :) Zdradzisz przepis? :)

      Usuń
  5. Praca jako nauczyciel? Jejku,życzę ci, żeby osiągnęła ten cel. Nauczyciel z powołaniem to jedna z najlepszych rzeczy w życiu dziecka czy nastolatka.
    Nominację przyjmuje (jako post na blogu ^^).

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci abyś została takim nauczycielem matematyki, żeby kochały Cię wszystkie dziaciaki :) bo ja swoich nauczycieli od matmy nie lubiłam :p
    I dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, niech się spełni! :)

      Usuń
    2. Trzeba polowac jeszcze na spadające gwiazdy :P

      Usuń
    3. Oj, to chyba trzeba trochę poczekać :D Bo ten największy deszcz spadających gwiazd już był w sierpniu :D

      Usuń
  7. Również mam nadzieję, że zostaniesz nauczycielką :) Marzenia się spełniają, jeśli się do nich dąży!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Niech i tak będzie w tym przypadku :)

      Usuń
  8. Powodzenia w zostaniu nauczycielem! Chciałabym mieć nauczyciela, który jest nim z pasji, a nie z "bo tak" i daje to odczuć dzieciom.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za nominacje, miałam nie brać w tym udziału ale chyba podejmę wyzwanie! W wolnym czasie odpowiem na pytania. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, fajne masz marzenie! Życzę Ci, aby się spełniło i abyś została świetną, spełnioną nauczycielką od matematyki! Sama mam genialną matematyczkę, dzięki której przekonałam się do znienawidzonego dotychczas przedmiotu. Dobry nauczyciel to podstawa:)
    Babcia wyłączająca wulkan pstryczkiem to idealny materiał na jakieś opowiadanie dla dzieci:D
    Ach, a ja zawsze myślę, zanim zasnę. Wtedy mam zresztą jedne z najlepszych pomysłów. Czasem tak się nakręcam, że nie mogę zasnąć:D
    Dla mnie idealny model rodziny to po prostu grupa ludzi, którzy się kochają, dbają o siebie, zapewniają sobie miłość, bezpieczeństwo, radość i zrobią dla siebie wszystko. Bo to jest najważniejsze:)
    Pozdrawiam ciepło!
    P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że tak :) Odpozdrawiam i dziękuję za cudowny komentarz <3

      Usuń
  11. Jestem zaskoczona nominacją i bardzo za nią dziękuję :) Chętnie odpowiem na Twoje pytania, zapowiada się ciekawie :D
    Zazdroszczę Ci tego szybkiego usypiania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, czekam na odpowiedzi :)
      Eeee tam, ja bym czasami to i chciała nie móc zasnąć :D

      Usuń
  12. Uczyć matematyki? Wow! Brawo. Życzę Ci spełnienia Twoich marzeń. Bardzo mocno będę trzymać za Ciebie kciuki. Ja też szybko zasypiam i nie wyobrażam sobie dnia bez kawy. :) Chciałabym też wyrobić sobie nawyk codziennej modlitwy, bo przyznaję że różnie z tym u mnie. Fajnie, że o tym piszesz, bo mam wrażenie, że coraz mniej jest wierzącej młodzieży. Dobrze, że dużo rozmawiasz ze swoim narzeczonym. Pradziwy związek opiera się na przyjażni, na miłosnym zauroczeniu oczywiście też, ale to na początku, potem to właśnie przyjażń jest wyznacznikiem trwałości związku. Tak mi się wydaje. W sumie piszę to z doswiadczenia, ale wszystkich rozumów nie pozjadałam, mogę się mylić. :D Powodzenia Kasiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja też uważam, że rozmowa to podstawa relacji, nie tylko tej damsko-męskiej. Dlatego pielęgnuję rozmowę z narzeczonym, z rodzicami, bratem, czy przyjaciółmi. Bo bez rozmowy niestety, ale większość relacji zanika...

      Usuń
  13. Mam takie same filiżanki :) dostaliśmy je na prezent ślubny i je uwielbiam :) ja też jak jestem zmęczona to zasypiam zanim zdążę o czymkolwiek pomyśleć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja je uwielbiam! :) Są urocze i takie dobrze dostosowane do picia kawki :D

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)Trzeba było poodpowiadać troszkę :)

      Usuń
  15. 1) Co jest Twoją największą wartością w życiu? - rodzina
    2) Czego nigdy nie zrobisz? - nie zapalę papierosów
    3) Jak wyobrażasz sobie siebie za 10 lat? - pani pielęgniarka z dwójką dzieci i kochająca rodziną :D
    4) Z czego nigdy nie zrezygnujesz? hmmm, nic mi nie przychodzi do głowy ;)
    5) Dlaczego piszesz bloga? - bo jest to jaki mój pamiętnik i kalendarz mojego zycia :) fajnie go bedzie kiedyś przeczytać ;)
    6) Gdybyś miała zmienić jedną rzecz z przeszłości, co by to było? absolutnie nic <3 to dzięki moim doświadczeniom jestem jaka jestem :)
    7) Jak wygląda Twój idealny model rodziny? rodzice + dzieci (co najmniej 2 a marzy mi się 3), wspólne spędzanie czasu i nie zapominanie o dziadkach :)
    8) Twoja popisowa potrawa to... ? ciastk=o francuskie ze szpinakiem i kurczakiem :D:D
    9) Piosenka, która często jest z Tobą to... ? ''Build your kingdom here' rend collective
    10) Osoba, do której możesz przyjść o każdej porze dnia i nocy to... ? moja mama i pare bardzo bliskich mi osób poza rodziną
    11) Nie zasnę, gdy... ? gdy mam jakieś nieproszone latajace zwierzątka w pokoju :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, te latające zwierzątka potrafią być naprawdę upierdliwe :D
      Szpinak... ja nie rozumiem :DD

      Usuń
  16. Bardzo ciekawe odpowiedzi, życzę, Ci, żebyś mogą zostać nauczycielką matematyki, brzmi bardzo interesująco i kto wie, może dzięki Tobie wiele dzieci polubi ten przedmiot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką cichą nadzieję :) Dziękuję :)

      Usuń
  17. Dzięki za nominację kochana i przepraszam, że dopiero teraz odpowiadam :)
    1) Co jest Twoją największą wartością w życiu? Rodzina, nie wyobrażam sobie życia bez moich najbliższych.
    2) Czego nigdy nie zrobisz? Nidy nie mówię nigdy :)
    3) Jak wyobrażasz sobie siebie za 10 lat? Szczęśliwa żona i mama.
    4) Z czego nigdy nie zrezygnujesz? Z podróży.
    5) Dlaczego piszesz bloga? Po pierwsze, aby mieć pamiątkę, gdzie byłam, co widziałam, co zrobiłam; po drugie, aby dzielić się tym z innymi.
    6) Gdybyś miała zmienić jedną rzecz z przeszłości, co by to było? Więcej czasu spędziłabym z dziadkiem.
    7) Jak wygląda Twój idealny model rodziny? Mąż, żona, dwójka dzieci, dom, w którym je się wspólnie posiłki, rozmawia, razem spędza czas.
    8) Twoja popisowa potrawa to... ? Ze słodkości czekoladowe muffiny, z wytrawnych od niedawna owoce morza – krewetki i mule w białym winie i czosnku.
    9) Piosenka, która często jest z Tobą to... ? „Boję się” z musicalu Romeo i Julia.
    10) Osoba, do której możesz przyjść o każdej porze dnia i nocy to... ? Rodzice i narzeczony.
    11) Nie zasnę, gdy... ? Nie mam pewności, że drzwi zewnętrzne są zamknięte.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, dzięki że odpowiedziałaś :) Aż sobie sprawdzę tą piosenkę z musicalu, bo nie kojarzę :)

      Usuń