poniedziałek, 17 października 2016

Pierwszy rok za nami

Dzień dobry! Wczoraj minął rok odkąd działam na tym blogu, dlatego postanowiłam zrobić post podsumowujący ten okres czasu, a i przy okazji opowiedzieć Wam co nieco o zmianach, które zamierzam na blogu wprowadzić ;) Zapraszam!



Od razu może jeszcze zaznaczę (bo to dość ważne), że blog jest dla mnie tylko i aż pasją, nie zamierzam z niego robić komercyjnego miejsca polecania kosmetyków, czy ubrań. Współpracom z chińskimi stronami dziękuję (miałam już jedną propozycję, czuję się zaszczycona :D). Tym bardziej nie zamierzam na blogu zarabiać poprzez wstawianie reklam itp.

Bloguję od mniej więcej 10 lat, początkowo publikując swoje posty na platformie Onetu, a od roku prowadzę tego bloga, którego prowadzenie sprawia mi wiele radości! Jako część podsumowania zamieszczę trochę statystyk, które choć cieszą, nie są dla mnie ważne.

Posty: 54
Wyświetlenia: 10 512
Komentarze: 1830 (Jako, że połowa to moje odpowiedzi - 1830/2 = 915)

Najpopularniejszym postem okazał się być post o studiach w Anglii. Post miał 700 wyświetleń, co wyraźnie odbiegało od innych postów, których wyświetlenia oscylowały wokół setki. 
Najbardziej komentowane są Fotorelacje, co też mnie bardzo cieszy, bo lubię te posty pisać :)
Co do ruchu sieciowego - najwięcej oczywiście czyta mnie osób z Polski, ale są też liczne grupy z Wielkiej Brytanii, Niemiec i Stanów Zjednoczonych.



Dzięki Itakowo poznałam niesamowite blogerki, które stały się dla mnie jak dobre koleżanki :) Życzę sobie na przyszłość więcej takich czytelników - stałych, miłych i sympatycznych, mających swoje zdanie, które nie zawsze zgadza się z moim ;)

Dziękuję Kochani, że jesteście! <3

A teraz troszeczkę o planach na przyszłość...

Choć przymierzam się już do tego dosyć długo, mam nadzieję, że jeszcze w tym roku uda mi się odświeżyć wygląd bloga. Nie zamierzając zmieniać założenia publikowania zdjęć tylko mojego autorstwa, przymierzam się też do zakupu aparatu fotograficznego i zainwestowania czasu w robienie zdjęć. Pomyślę też o jakimś archiwum zdjęć wykorzystanych w postach, żeby z czasem ich nie utracić. Nic nie obiecując, postaram się bardziej regularnie udzielać na blogu.

Jak wyjdzie? Nikt nie wie. Plany planami, ale jedno jest pewne - kocham blogować i zamierzam to robić jeszcze bardzo długo :)

Dziękując jeszcze raz, że jesteście, czytacie i komentujecie, żegnam się z Wami i życzę przyjemnego tygodnia. Papa! :)

39 komentarzy:

  1. Powodzenia w dalszym blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia dalej z blogiem! :)
    A zmiany pewnie stopniowo, z czasem wprowadzisz i będzie tak jak sobie to zaplanujesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo!!! Życzę kolejnych lat tak udanych!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam! :)

      Usuń
  4. Kochana! Serdeczne gratulacje i oby więcej takich "rocznic"! :) Ja z kolei bardzo się cieszę, że trafiłam na Twojego bloga, którego uwielbiam czytać, mimo, że czasami w biegu to robię i nie mam weny żeby skomentować :)

    Zmiany, jak to zmiany, czasami to nas motywuje do częstszego pisania :) Powodzenia w dalszym pisaniu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* Właśnie o takich czytelnikach jak Ty pisałam w tym poście :) Fajnie jest mieć takich blogowych znajomych :)

      Usuń
  5. Sto lat dla bloga:)
    Blogi prowadzone z pasji są najciekawsze:) Mam nadzieję, że uda Ci się wprowadzić wszystkie zmiany:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, chociaż jedna osoba, która nie mydli oczu ubraniami z chin :D. Aparat to dobra inwestycja, sam jeszcze nie kupiłem xD, ale to głównie dlatego, że kompletnie nie wiem jaki :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też nie wiem jaki :(. Na razie jeszcze nie kupuję, więc się nie zastanawiam nad tym, ale może z czasem będę bardziej obeznana ;)

      Usuń
  7. ja miałam parę współprac, ale jak widzę te gównienka z Sheinside albo Romłe to mi się odechciewa... także nienie. Chyba że czasem dostanę coś na prawdę wartościowego i wartego polecenia ooo tak to co innego :) Powodzenia zatem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bo blogowanie wciąga jak magnes 😈 ja tez zaczynałam na onecie😃

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszych urodzin bloga, oby doczekał się kolejnych owocnych lat:) Gratuluję sukcesów i stworzenia tak sympatycznego, ciepłego zakątka. Sto lat!:)
    To jest jedna z najpiękniejszych rzeczy w blogowaniu- pasja. A także poznawanie nowych, fascynujących ludzi. Coś pięknego :)
    A mi tam się obecny wygląd bloga bardzo podoba (uwielbiam wzory z sowami!), ale jeśli czujesz potrzebę zmiany, odświeżenia, to czemu nie:)
    Pozdrawiam cieplutko!
    P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się ten szablon podoba! Dlatego tak trudno i ociężale idzie mi zaprojektowanie i wykonanie drugiego, który byłby lepszy :D Ale zmienić chcę, bo nie lubię mieć długo tego samego... Lubię zmiany :D
      Pozdrawiam również! :*

      Usuń
  10. Gratuluje tego roku i życzę kolejnych sukcesów takich jak ten post o studiach :)
    I czekam na nowy szablon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Będę pisać o tym, co mi najdzie na myśl, a czy będzie to ktoś czytał i czy okaże się sukcesem, to już inna bajka :) Ale komercyjnie pisać nie chcę ;)

      Usuń
  11. Gratuluje pierwszego roku z blogiem i jestem pod wrażeniem, że blogerką jesteś już 10 lat, wow :)
    Ważne, żebyś pisała zgodnie z sobą i czerpała z tego radość, ale Twój uśmiech mówi wszystko.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje pierwszego roku blogowania. Dla mnie też mój blog stał się pasją. Życzę Ci powodzenia w dalszym pisaniu no i czekam na kolejny post i na realizację planów zmiany wyglądu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szybko ten czas zleciał, co? :) Gratuluję i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki i gratuluję super bloga! Dzięki za nominację do LBA mam tylko mały poślizg z blogowaniem, bo przyjechali do mnie rodzice w odwiedziny, więc dopiero w przyszłym tygodniu się wszystkim zajmę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, ja miałam 2-miesięczny poślizg :D

      Usuń
  15. Czas szybko leci :) Fajnie, że nie robisz postów pod publikę, wchodząc na niektóre blogi ma się wrażenie, że weszło się na portal z reklamami, a nie osobistą stronę :)
    Czekam na zmiany! Pozdrawiam Cię ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, również pozdrawiam! :)

      Usuń
  16. Niezłe masz doświadczenie. Takim nawet ja nie mogę się pochwalić, ale onetowską platformę blogową również zaliczyłam. Już nie wspominając o tym, ile czasu na niej spędziłam komentując bloga Bastiana, który kilka lat temu był jednym z najczęściej czytanych facetów w blogosferze dla nastolatków. Eh, to były czasy. Miło mi było rozmawiać z nim w "pitu-pitu", które prowadziłam kilka miesięcy temu na blogu. To były czasy!
    Obyś miała jeszcze więcej lat w tej blogosferze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oj, było kilka takich Onetowskich perełek :)

      Usuń
  17. tak, mówiłaś już o tym że podziwiasz moją determinację ;) i bardzo ale to bardzo Ci dziękuję, jest mi niezmiernie miło :D
    bukiet jest od mojego chłopaka ;)
    a jeśli chodzi o te ramki z napisami to uwielbiam je! : ) są niezwykle motywujące i ładnie wyglądają na komodzie ;) dorwałam je za grosze na jakiejś przecenie ;)
    dla mnie też blog jest MÓJ. w sensie, że nie potrzebuję milionów 'widzów' , wyświetleń komentarzy. po prostu prowadzę go dla siebie żeby zostawić cząstkę siebie i zdjęć;)
    trzymaj się cieplutko, miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana i Tobie również cudownego dnia! :)

      Usuń
  18. Ja zawszę narzekałem że nikt mnie nie czyta i łapałem się na tym że i tak dalej piszę. Uwielbiam pisać i robię to w każdej wolnej chwili (moje szuflady są pełne zapisanych zeszytów, notatników itp.). W sekcje statystyki na bloggerze wszedłem raz w życiu żeby sprawdzić co to jest :D Cieszę się że są podobni ludzie którzy piszą bo to kochają a nie dla "fejmu" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wzajemnie :) Obyśmy nie wyginęli i oby nam podobnych - ludzi piszących z pasji było więcej ;)

      Usuń
  19. oby tak dalej :* Miłego dnia Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń