piątek, 23 grudnia 2016

Życzenia świąteczne

Kochani! Powiem szczerze, że miało być jeszcze DIY przed świętami, ale nie wyrobiłam się. Są priorytety, prawda? A dla mnie w okresie świątecznym tym priorytetem jest rodzina i przygotowania do świąt. Także zamiast opisywania jak zrobić szopkę (bo ta na nią miało być to DIY), dodam tylko zdjęcie efektu końcowego. Wydaje mi się, że jest ona tak dziecinnie(dosłownie!) prosto zrobiona, że nie będziecie mieli problemu z odtworzeniem nawet bez instrukcji. A warto zrobić! Żeby przypomnieć sobie i swoim bliskim bohaterów wigilijnej nocy.

Może w następnym roku bardziej się postaram i będzie ładniejsza, wyglądająca na zrobioną przez dorosłą kobietę, a nie przedszkolaka :D Ale cieszę się, że jest, bo to moja pierwsza szopka bożonarodzeniowa w domu! Jestem wręcz wzruszona :)

Tymczasem śpieszę Wam donieść, że u nas przygotowania do świąt idą pełną parą. Prezenty już kupione i zapakowane, choinka do ścięcia wybrana, jutro będzie strojona ;) Nawet cukierki na choinkę są już nawleczone! ;) Także pierniczki upieczone już odmiękają i czekają na dekorowanie. A jak u Was? Dużo roboty jeszcze przed Wami? ;)


Na czas świąt Bożego Narodzenia życzę Wam duuuużo zdrowia, ładnej pogody, radości i błogosławieństwa Maleńkiej Dzieciny. Spędzajcie czas z rodziną, śpiewajcie kolędy, pójdźcie na pasterkę. Przeżyjcie te święta najlepiej! Wesołych Świąt Kochani i do usłyszenia już po świętach :) Papa! :*

30 komentarzy:

  1. Ja to stoję z wszystkim w polu :-P I mam wrażenie, że jeszcze tyle czasu do świąt, a to już jutro wigilia....
    Wesołych świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Szczęśliwego Nowego Roku! :D

      Usuń
    2. Oby rok 2017 przyniósł mam samych miłych chwil :-)

      Usuń
    3. Dokładnie. I żeby był lepszy od tego :)

      Usuń
  2. Bardzo podobają mi się nosy męskich postaci w Twojej szopce... Trzymam kciuki, żebyś za rok pokazała nam scenkę stworzoną rękami dorosłej kobiety, haha :D

    Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, może być ciekawie, choć nic nie obiecuję :D

      Usuń
  3. Radości, uśmiechu, spokoju i odpoczynku :):*

    OdpowiedzUsuń
  4. u nas szopka się nie sprawdza, bo zwykle świntuchy się do niej dostają i wyjadają sianko robiąc przy tym totalną demolkę. ;) ale Tobie przepięknie wyszła. :))
    i również wesołych i spokojnych (przede wszystkim) Świąt! :))
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I szczęśliwego Nowego Roku! :D
      Dziękuję za miłe słowa, choć wiem, że nie wyszła dokładnie tak, jakbym chciała ;)

      Usuń
  5. Mi bardzo podoba się taak szopka, ale mój talent artystyczny leży i kwiczy, więc nie będę nikogo straszyć :D
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam, na pewno przesadzasz :)
      I szczęśliwego Nowego Roku! :)

      Usuń
  6. A jaka gwiazda fajna! Życzę spokojnych, rodzinnych świąt. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęśliwego i lepszego od tego! :)

      Usuń
  7. Ja już myślałam, że nie będę robić żadnych świątecznych ozdób, ale ostatecznie wczoraj udało mi się zrobić stroik :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i super :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a Tobie szczęśliwego Nowego Roku :)

      Usuń
  9. Mi to się tam ta szopka podoba. Sama nie zrobiłabym lepszej :) Poza tym trening czyni mistrza :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładna szopka , ja nigdy w życiu nie robiłam.
    Jestem zauroczona zwierzakami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dzięki :) W następnym roku postaram się jeszcze bardziej (o ile wystartuję z robieniem szopki) ;)

      Usuń
  11. Jeszcze mam kilka minut - Wesołych Świąt! :D
    Szopka przeurocza i prześliczna! Sama bym raczej takiej nie zrobiła, bo jestem antytalentem manualnym ;)
    Pozdrawiam cieplutko!
    P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie mam minut, więc tylko szczęśliwego Nowego Roku pozostaje mi życzyć :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Jak byłam dzieckiem zawsze sama robiłam szopke - z papieru i pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zazdroszczę, mnie jakoś ta przyjemność w dzieciństwie ominęła... ;)

      Usuń
  13. Twój blog z każdym kolejnym postem jest coraz lepszy <3 mam nadzieję , że jeszcze wiele osiągniesz! trzymam kciuki :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 To bardzo miłe i budujące słowa na koniec roku! :)

      Usuń